Bodybuilder next..

Nu satsar jag gärnet på gymmet, ska bli vältränad och skaffa mig det tightaste asset i mellansverige. Herregud har träningsvärk från i förrgår och det mina vänner, det kändes idag! Men nu känns det jäkligt skönt, är taggad som in i tusan. Bara få bort mitt godis begär.. Kroppen skriiiker efter något gott sött, helst choklad. MMMM! Tänkte gå ut stenhårt nu och försöka komma i någonsorts form till sommaren. Sommar, småpratat lite om semesterplaner, bila genom europa. Hade varit kul men ändå känns det inte jättelockande att sitta såpass länge i en bil. Vi får se. Mest längtar jag allt efter att grilla, dricka vin och is the! Nomnom.

Nu ska jag börja med maten här hemma!

<3 Love peeps


Kommentarer
Postat av: Snurre sprätt

Det är schysst att bila i europa. Se bara till att ni har en plan på vägen ner. Stressa inte och se till att ni iaf har 3 veckor. Stannar ni hela tiden så blir det inte alls jobbigt utan en mäktig upplevelse för resten av livet.



Åk via alperna i österrike det är fantastiskt och sedan kanske ha kroatien som slutdestination. Typ:

Munchen

Rothenburg

Koch am see

Innsbruck

Venedig

Kroatien

Salzburg

Prag

Svedala

2012-05-15 @ 07:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0